Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Καπιταλισμός : το wet dream του Διαβόλου


Είδα το νέο σύστημα στον ύπνο μου, και ερεθίστηκα τόσο πολύ που έβρεξα τα εσώρουχά μου. Αμέσως έβαλα μπροστά το έργο μου. Βρήκα κάμποσους επιμελείς μαθητές, το Ροβεσπιέρο, το Μαρά, το Δαντόν και Σια. Έκαναν άριστα τη δουλειά τους και την πλήρωσαν πολλά κεφάλια. Μετά τους άφησα να λένε. Ότι δήθεν η αιτία της επανάστασης ήταν ο Διαφωτισμός. Κολακεύονται πολύ να πιστεύουν ότι αυτοί είναι η αιτία των γεγονότων. Εκείνο που τους διαφεύγει είναι ότι ο Διαφωτισμός, που είναι η μητέρα και των δύο συστημάτων, είναι παιδί δικό μου. Εγώ τον ενέπνευσα στο Βολταίρο στον ύπνο του, καθώς και στους άλλους. Γι’ αυτό τα δύο συστήματα κατέληξαν να είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Οπότε το ένα περίττευε. Κατέρρευσε και πάει περίπατο.



Άγγελος Σμυρίλιος,κοινωνικός λειτουργός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου