Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Ανακοίνωση




Προς όλους τους φίλους του Blog

Κατέχω πέντε παιδικά τουφέκια. Κρέμονται στη ντουλάπα μου, σε κάθε γάντζο και ένα. Το πρώτο ανήκει σε μένα, αλλά τα άλλα μπορεί να τα πάρει όποιος θέλει. Αν παρουσιαστούν περισσότεροι από τέσσερις, οι υπερ-άριθμοι πρέπει να φέρουν μαζί τους τα τουφέκια τους και να τα αποθέσουν στη ντουλάπα μου. Γιατί πρέπει να έχουμε ομοιογένεια, χωρίς ομοιογένεια δεν κάνουμε τίποτα. Εξάλλου έχω μόνο όπλα που είναι άχρηστα για οποιοδήποτε σκοπό, ο μηχανισμός τους είναι χαλασμένος, η τάπα βγαλμένη, μόνο ο κόκορας δουλεύει ακόμα. Δεν είναι λοιπόν δύσκολο να βρούμε και άλλα τέτοια τουφέκια. Στην πραγματικότητα όμως, για τον πρώτο καιρό δέχομαι και ανθρώπους χωρίς τουφέκια. Εμείς, που θα είμαστε οπλισμένοι, θα βάλουμε στη μέση και θα προστατεύσουμε στην αποφασιστική στιγμή τους άοπλους. Είναι μια τακτική μάχης που δοκιμάστηκε με επιτυχία από τους πρώτους Αμερικάνους αποίκους ενάντια στους Ινδιάνους, γιατί λοιπόν να μην πετύχει και εδώ, αφού και οι συνθήκες είναι ίδιες.
Μπορούμε μάλιστα στη διάρκεια να παραιτηθούμε από τα τουφέκια, ακό-μα και τα πέντε δικά μου δεν είναι οπωσδήποτε απαραίτητα, και μόνο επειδή υπάρχουν μπορούμε να τα
χρησιμοποιήσουμε. Αν όμως οι άλλοι τέσσερις δεν θέλουν να τα πάρουν, ας τ’ αφήσουν. Τότε μόνο εγώ σαν αρχηγός θα κρατώ ένα. Αλλά δεν πρέπει να έχουμε αρχηγό, γι’ αυτό κι εγώ θα σπάσω το τουφέκι μου και θα το πετάξω.

Φ. Κ., συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου